به کلینیک روانشناسی و مشاوره دکتر دارابی خوش آمدید

هیپنوتیزم..آیا هیپنوتیزم خطراتی دارد؟

هیپنوتیزم ، هیپنوتیزم برای هیپنوز شونده خطراتی دارد؟

کلینیک هیپنوتیزم دکتر دارابی

تهران_44030719

  یکی از سوالهای موجود در ذهن مردم این است که آیا هیپنوتیزم خطرناک است؟ و اینکه اگر هیپنوتیزم خطری دارد این خطر چیست و چگونه باید از این خطرات پیشگیری کرد؟

 در پاسخ باید گفت که هیپنوتیزم کلا خطرات خاصی را در پی ندارد مگر اینکه توسط فردی ناشی و غیر متخصص انجام شود که باید برای هیپنوتراپی دنبال افراد با تجربه و متخصص باشید.

  همانگونه که در کتاب هیپنوتیزم در رواندرمانی نوشته ام،اگر بیماری دارای مشکلات قلبی باشد و هیپنوتیزور در حالت خلسه بیمار را دچار ترس و اضطراب کند ، ممکن است سکته قلبی یا مشکلات دیگر را برای بیمار ایجاد کند.

  نکته دیگر اینکه،هر چیزی که در شرایط غیر هیپنوتیزم برای انسان ضرر داشته باشد،در شرایط خلسه یا هیپنوتیزم هم زیان دارد.برای مثال،اگر در شرایط هیپنوتیزم بیمار مورد جراحی قرار بگیرد و سوزن یا تیغ جراحی آلوده باشد،طبعا بیمار دچار مشکلات ویروسی و میکربی قرار خواهد گرفت.شرایط خلسه،بدن را در مقابل ویروس و میکرب ایمن نمیکند.

خلاصه کلام اینکه،هیپنوتیزم هر روز تجربه میشود.امواج آلفا قبل از خواب و نیز بعد از بیدار شدن در واقع همان هیپنوتیزم است که هر روزه توسط همه ما تجربه میشود.

فواید هیپنوتیزم چیست؟

  به اعتقاد اینجانب (یا بیش از 20 سال تجربه در هیپنوتیزم و رواندرمانی) باید گفته شود که هیپنوتیزم چه فوایدی دارد؟. از فواید هیپنوتیزم هر چه بگوییم کم گفته ایم و حق مطلب ادا نمیشود.

خود هیپنوتیزم به تنهایی شفای بسیاری از دردها چه روانی و چه جسمانی است.در حالت هیپنوتیزم بدن شما در حالت خلسه عمیق قرار میگیرد و سیستم مغز، قلب و عروق،سیستم گوارش و حتی پوست در حالت استراحت عمیق قرار میگیرند.در این حالت تمام بدن با بهترین کیفیت دارای عملکرد است.

هیپنوتیزم در درمان اضطراب و اختلالات اضطرابی مثل انواع فوبیا،در درمان وسواس،در درمان افسردگی و البته در کنار رواندرمانی بیشترین کارایی را دارد و طول رواندرمانی را تا ده برابر کوتاهتر میکند.

دکتر دارابی(متخصص روانشناس و هیپنوتیزم).

کلمات کلیدی=هیپنوتیزم در ایران،هیپنوتیزم در تهران،متخصص هیپنوتیزم،بهترین متخصص هیپنوتیزم،بهتر دکتر هیپنوتیزم در تهران،متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،متخصص هیپنوتیزم در شهرک غرب،متخصص هیپنوتیزم در سعادت آباد،متخصص هیپنوتیزم در بلوار فردوس،متخصص هیپنوتیزم در بلوار آیت الله کاشانی. آریاشهر،متخصص هیپنوتیزم در بلوار آیت الله کاشانی،متخصص هیپنوتیزم در پونک.هیپنوتیزم در ایران،هیپنوتیزم در تهران،متخصص هیپنوتیزم،بهترین متخصص هیپنوتیزم،بهتر دکتر هیپنوتیزم در تهران،متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،متخصص هیپنوتیزم در شهرک غرب،متخصص هیپنوتیزم در سعادت آباد،متخصص هیپنوتیزم در بلوار فردوس،متخصص هیپنوتیزم در بلوار آیت الله کاشانی.هیپنوتیزم،آموزش هیپنوتیزم،بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران نی نی سایت،مرکز هیپنوتیزم ایران،پدر هیپنوتیزم ایران،هزینه هر جلسه هیپنوتیزم،آموزش هیپنوتیزم،هیپنوتیزم یعنی چه؟،هیپنوتیزم برای چی خوبه؟هیپنوتیزم،آموزش هیپنوتیزم،بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران نی نی سایت،مرکز هیپنوتیزم ایران،پدر هیپنوتیزم ایران،هزینه هر جلسه هیپنوتیزم،آموزش هیپنوتیزم،هیپنوتیزم یعنی چه؟،هیپنوتیزم برای چی خوبه؟

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *