به کلینیک روانشناسی و مشاوره دکتر دارابی خوش آمدید

کلینیک روانشناسی دکتر دارابی

درمان افسردگی ،بهترین روشهای درمان افسردگی

درمان افسردگی 

دکتر جعفر دارابی(رواندرمانگر و استاد دانشگاه)

 یکی از شایعترین بیماریهای روانی افسردگی است.این بیماری به حدی شایع است که در قرن گذشته به آن سرماخوردگی روانی لقب دادند.

علایم افسردگی شامل احساس غم و اندوه پایان ناپذیر و بی دلیل،فقدان انگیزه و تلاش،نا امیدی و کاهش میل جن سی و اشتها ووو.

درمان افسردگی:

  اگر افسردگی به دلیل ارث باشد که در مصاحبه بالینی مشخص میشود،درمان آن عمدتا دارو درمانی است و البته در کنار رواندرمانی و روانکاوی.و اگر علت سختیهای دوران کودکی و فقدان محبت کافی باشد و نیز طرحواره ها و خطاهای شناختی،درمان بیشتر رواندرمانی است خصوصا از نوع شناختی.

هیپنوتیزم

هیپنوتیزم در کنار سایر روشهای درمانی در درمان افسردگی بی نهایت موثر است و به مقالات قبلی مراجعه نمایید.روی کلمه هیپنوتیزم متن کلیک کنید.

تی دی سی اس

درمان افسردگی با دستگاه

تی دی سی اس که در ده سال اخیر مطرح شده است نیز بسیار مفید است(مقالات قبلی را ببینید).روی تی دی اس بالا در متن کلیک کنید.

این دستگاه در کلینیک اینجانب است و نتایج خوبی داشته ایم.

کلمات کلیدی سرچ=درمان افسردگی در تهران،بهترین دکتر برای درمان افسردگی در نی نی سایت،فوق تخصص افسردگی در تهران،کلینیک درمان افسردگی،بهترین دکتر افسردگی در تهران،دکتر خوب برای درمان افسردگی در نی نی سایت،بهترین دکتر افسردگی در کرج.درمان افسردگی در تهران،بهترین دکتر برای درمان افسردگی در نی نی سایت،فوق تخصص افسردگی در تهران،کلینیک درمان افسردگی،بهترین دکتر افسردگی در تهران،دکتر خوب برای درمان افسردگی در نی نی سایت،بهترین دکتر افسردگی در کرج.دکتر روانشناس خوب در غرب تهران.دکتر روانشناس در سعادت آباد.روانشناس خوب در اریاشهر. روانشناس بالینی در شهرک غرب. بهترین روانشناس تهران. بهترین فوق تخصص روانشناسی در غرب تهران.دکتر روانشناس در سعادت آباد.روانشناس خوب در اریاشهر. روانشناس بالینی در شهرک غرب. بهترین روانشناس تهران. بهترین فوق تخصص روانشناسی در غرب تهران.دکتر روانشناس در سعادت آباد.روانشناس خوب در اریاشهر. روانشناس بالینی در شهرک غرب. بهترین روانشناس تهران. بهترین فوق تخصص روانشناسی در غرب تهران.دکتر روانشناس در سعادت آباد.روانشناس خوب در اریاشهر. روانشناس بالینی در شهرک غرب. بهترین روانشناس تهران. بهترین فوق تخصص روانشناسی در غرب تهران.دکتر روانشناس در سعادت آباد.روانشناس خوب در اریاشهر. روانشناس بالینی در شهرک غرب. بهترین روانشناس تهران. بهترین فوق تخصص روانشناسی در غرب تهران.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *